SUNT

Eu sunt
…Mircea Vulcanescu, dimineata…si peste zi, tot el sunt
…noaptea Eliade
…sunt Radu Gyr cand doar Dumnezeu si-un vis ma mai tin in viata, iar cand ma rog sunt Steinhardt…Cioran sunt, cand ma cert…. cu Dumnezeu, cu lumea si cu mine…
…sunt Eminescu, peste tot…in Spania, la Majadahonda, sunt mandru…Mota si Marin…sunt la Madrid, Pamfil Seicaru…de zile albe si negre-s Crainic uneori …
…sunt risipitor
…sunt Blaga si Goga sunt…pe inserate…cand sarut si-s Brancusi…prin curti de tarani, cu bune cu rele-s Virgil Madgearu si Gusti sunt prin stani si mori si uitate catune…pe strazile iubitului meu Bucuresti
…sunt Arghezi, c-o floare de ciulin, in Baragan sunt Panait Istrati, iar de-l stropesc cu aur la Sinaia sunt Regina Maria si Ferdinand la Alba Iulia, 
...sunt…Mihai Viteazul sunt, la Turda, la Viena is Avram Iancu, la Budapesta sunt Iancu Corvin si Maniu…la Sighet, sunt,la Istambul, Io…Brancoveanu si-si cantacuzin
…si-s Iorga peste tot Bizantul, si sunt, peste Balcani…Ionita Caloian
…sunt valah si mandarin iar crinul alb imi sta pe piept
…sunt Petre Pandrea… sunt NU
… si sunt la culme de absurd si sunt Ionescu si caut sfinti si-s Staniloae, sunt Nae Ionescu si sufar pentru rasa alba prins in roza vanturilor, sunt timp si destin si cand vreau sa stiu ce sunt
…sunt Radulescu-Motru…sunt o enigma, sunt un miracol, sunt Gheorghe Bratianu….
…sunt Antonescu, Ica si Ion, prins intre Moscova si Berlin, peste lume-n zbor, liber…sunt Coanda…inchis sunt, in spatele cortinei de fier, intre radiatii alfa, Dumnezeu si neamul meu sunt George Manu…

Sunt toti oamenii acestia si mai sunt….
…sunt om, crestin, sunt viu si nerusinat si idiot si taran…sunt Petre Tutea si…
…Sunt si nobil…deasupra mea e doar Dumnezeu…sunt liber. SUNT… si nu pot fi interzis prin nici o lege. SUNT…si nu ma cert cu prostii, dar e de datoria mea sa ii previn ca…SUNT!

~ Mihai Boeru.

Comments