Care este valoarea ta?

Suntem suma persoanelor cu care relaţionăm! Luăm câte puţin de la fiecare om cu care interacţionăm , iar asta se întâmplă la nivel inconştient. Nu poţi alege. Mie îmi place să spun că este mecanismul pe care l-a creat Universul pentru a se asigura că nu vom deveni cu toţii nişte lunateci. Lunaticul exprimând în viziunea mea omul care prin nivelul de autosuficienţă pe care l-a atins este complet: El întreabă şi răspunde, el crează probema şi  o rezolvă. Nu mai are nevoie de nimeni, a redus relaţionarea la zero. Este doar el şi lumea lui.

Ca să nu ajungem în această situaţie, Universul a creat această dependenţă. Depindem unii de alţii. Este demonstrat că în luarea unei decizii cea mai mare influenţă asupra noastră o au circumstanţele. Ele sunt cele care “presează” într-o anumită direcţie. Ne place sau nu, circumstanţele ne modelează o mare parte din viaţă.

Iar oamenii din jurul meu sunt circumstanţele mele. Dacă sunt înconjurat de oameni trişti, voi lua un fel de decizii, iar dacă sunt înconjurat de oameni entuziaşti voi lua cu totul alt gen de decizii. Pot să folosesc această interacţiune a Universului ca o unealtă astfel: Îmi voi putea modifica starea, sentimentele şi finalmente Viaţa modificându-mi circumstanţele.



Adică, dacă-i voi face pe cei din jurul meu să fie entuziaşti, eu voi fi înconjurat de oameni entuziaşti şi voi DEVENI unul. Acesta este legea Universului: Vei culege ceea ce faci celui de lângă tine. Atenţie- Nu primeşti ceea ce îţi faci ŢIE, ci ceea ce faci celui de lângă tine!

Este reversul pozitiv al vorbei populare “Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face!”. Şi pentru că mintea logică nu ştie şi nu poate înţelege negaţiile, vorba noastră populară va deveni : Să faci celui de lângă tine ceea ce ţie îţi place!  Pentru că el va deveni circumstanţă pentru tine.

Era individualismului este pe sfârşite. Are valoare în orice construcţie cooperarea şi relaţionarea. Are valoare pentru tine ceea ce tu adaugi ca valoare lumii din jur! Este tot mai clar că modelul economic se bazează pe abilităţile personale. Pe capacitatea ta de a adăuga valoare lumii din jur. Epoca intermediarilor este la final. Banii sunt consecinţa valorii pe care ai adăugat-o tu lumii prin abilităţila pe care le ai.tru tine ceea ce tu adaugi ca valoare lumii din

Ce valoare ai adăugat tu astăzi lumii?
Acea valoare înmulţită cu zece ţi-ai adăugat-o ŢIE!

Comments