Out of Depression

Cum sa iesi din depresia cea mai neagra, cum sa iti spargi rutinele si sa iti regasesti puterea de a continua.
Iata 10 lucruri simple si de impact :
1. Epuizeaza-te fizic. Este regula de aur prin care am reusit sa imi pastrez sanatatea mintala. Am facut sport in toate formele posibile cu scopul de a ma prabusi pe pat zilnic si de a dormi noaptea bustean.
2. Iesi din casa. Nu sta in casa ca nu vei iesi niciodata din groapa. Iesi din casa sa vezi oameni si natura. Intra in casa doar ca sa dormi.
3. Iesi din rutina – fa ceva total diferit. Implica-te in orice nu ai mai facut niciodata. Ideea este sa nu ai timp liber si sa faci ceva ce nu ai mai facut niciodata. Procedand asa vei descoperi oameni noi si pasiuni noi.
4. Schimba tot in jurul tau. Schimba casa daca poti , schimba orasul, schimba tot ce poti. Eu initial nu am putut sa schimb casa insa am schimbat tot in casa si la un moment dat am schimbat si orasul.
5. Foloseste autosugestia. Zi si noapte imi “murmuram” tot ce vroiam sa schimb la mine si pana in ziua de azi ma trezesc de multe ori pe parcursul unei zile repetandu-mi in gand “ Eu sunt o forta, sunt o putere, acum”.
6. Asculta doar muzica vesela, muzica de dans. Inconjoara-te de lucruri vesele. Razi mult. Spune stop stirilor negative . Spune stop calculatorului/televizorului/smartphone-ului o perioada.
7. Ia-ti o pisica sau un catel. Bucura-te de lucrurile simple – o cafea la soare, o carte buna, gradinarit daca poti.
8. Citeste mult insa evita Cioran sau filosofia in general.
9. Ai grija la alimentatie si soare. Atat alimentatia cat si aerul si soarele au un rol important in tratarea depresiei.
10. Nu uita ca totul in jur este doar un décor menit sa ne ajute sa evoluam si sa ne atingem scopul pentru care suntem acum in viata pe acest pamant. Este o vorba care spune ca ce nu te omoara te face mai puternic si eu as adauga si mai intelept.

Comments