Inchide televizorul si intregul sistem va intra in colaps

Este usor de observat, daca arunci un ochi pe Facebook si in blogosfera, ca foarte multi au inceput sa se trezeasca si si-ar dori ca lucrurile in tara noastra sa mearga mai bine si intreaba ce este de facut, dar, din pacate, in acelasi timp sunt indoctrinati de propaganda nihilista care curge in casele si sufletele lor prin intermediul televizorului. Din aceasta cauza, se aduna foarte multa informatie, se scrie si se citeste mult, se comenteaza si mai mult, dar nimic concret nu se intampla.

Pentru a misca putin lucrurile, pentru a putea schimba ceva in tara asta, primul pas ar fi sa renuntam la televizor. Spunea cineva ca presa este singura putere in stat care nu este aleasa democratic.

Experiment: Inchide televizorul timp de o saptamana si ai sa vezi cat de dependent esti.
Trebuie sa va marturisesc ca am scapat de televizor acum aproape 5 ani. A fost o lupta, nu a fost atat de usor. A durat cam un an pana am luat decizia sa nu mai platim abonamentul, am decis sa inchidem contractul, si, desi nu mai plateam, am avut semnal inca 6 luni. Ne ispitea tubul si din cand in cand mai bagam cablul sa vedem daca l-au intrerupt. In fine, dupa 6 luni, l-au oprit si ne-am linistit. Stiu imi veti spune ca am exagerat, ca puteam sa il folosesc cu discernamant s.a.m.d. Nu exista asa ceva, daca va studiati sincer, imi veti da dreptate. Nici macar 5% din totalul emisiei nu merita vizionat, se gasesc prea putine lucruri bune amestecate cu prea multa mizerie. Mult timp mi s-a parut o nebunie sa incerc sa fac asa ceva, pana am gasit un prieten care renuntase si el de cativa ani la tv si asta pentru mine a fost argumentul decisiv, sa stiu ca nu sunt singur, ca nu sunt nebun.


Daca vreti sa faceti pasul, sa stiti ca nu sunteti singuri si nici nebuni. Veti castiga enorm. Incepand de atunci biblioteca mea s-a dublat. Am citit mult mai mult si am inteles altfel ceea ce citeam. Am avut timp pentru copii si in casa s-au auzit doar glasurile noastre, nu au mai intrat nepoftite toate nulitatile, pseudo-evenimentele, pseudo-vedetele, nouvorba si dubluganditul presei detinute de cei care ne-au colonizat tara.

Da, oamenii sunt slabi si prizonierii razboiului de gherila al echipelor de marketing, dar daca toti ar renunta la tv, credeti-ma ca l-ar oferi pe gratis, atat de mult au nevoie ca acest aparat sa fie in casele fiecaruia dintre noi. Pentru sistem, acest tub este cea mai buna si ieftina unealta de propaganda si control.

Televizorul este rau, in primul rand pentru ca este cronofag, si are o forta teribila de subjugare a atentiei, creeaza dependenta si afecteaza creierul, in special al celor mici. Este o unealta de propaganda fara asemanare in istoria omenirii. Sunt ferm convins ca televizorul este vinovat, in mare parte, de situatia tragica in care a ajuns omenirea. Omenirea este retarda la propriu din cauza televizorului, a fost adusa la un stadiu de indobitocirea fara precedent si, dupa cum arata tehnologia viitorului (3D, holograme), asta este doar inceptul. Daca asti vazut filmul Idiocracy, acolo se va ajunge.

Dar sa revenim la titlul nostru: Inchide televizorul si intregul sistem va intra in colaps
Doar prin intermediul acestei tehnologii s-a putut ajunge ca scena politica, culturala, civica sa fie plina de nulitati. Toti bufonii si pipitele, ar fi trecut neobservati. Fara televizor nu s-ar fi putut castiga popularitate atat de rapid – doar prin preluarea unui club de fotbal sau prin casatoria cu un burtos cu bani.

Toate aceste nulitati nu numai ca nu ne reprezinta, dar nu reprezinta nimic, nici macar o minoritate anume – chiar si asta ar putea fi periculos. Ei sunt special alesi de catre stapanii nostrii occidentali pentru a nu exprima nicio valoarea, nici macar una negativa. Ei sunt o negatie pura, nu poti atasa nicio valoare de coada lor. Ei sunt acolo doar sa obstructioneze, sa ocupe locul celor care ar fi putut fi ceva si ar fi putut face ceva. Ceva in care poporul s-ar putea regasi, ceva de care ar putea sa-si agate sperantele.

Imi veti spune: ok inchidem televizorul si ce rezolvam? Ce punem in loc, ce valori, ce personaje?
Luati-o usor. E prea devreme, trebuie sa iesim de sub vraja acestor nimicuri, acestor nulitati mai intai si dupa o vreme, dupa ce ne-am recapatat bunul simt politic, putem merge mai departe. Trebuie sa se vindece infectia. Dupa ce ne-am vindecat de toata aceasta mizerie, nemaiavand televizor, ne vom cauta reciproc, ne vom gasi, nu stiu, poate la TNB, poate intr-un parc si atunci vom vedea ce vom face mai departe. Va garantez ca va fi mult mai greu sa manipulezi masele fara televizor. Pentru a manipula un subiect, in primul rand trebuie sa-l izolezi.

Haideti sa facem primul pas, sa inchidem televizorul. Este greu dar se poate, este singura noastra sansa.
Atat timp cat luminile albastre vor fulgera pe tavanul camerelor din intreaga Romanie, nimeni nu ne va putea scoate din mizeria politica in care suntem tinuti de o gasca de personaje alese in mod special pentru forta paralizanta a nulitatii pe care o raspandesc.

Comments