Noi nu am construit nimic încă...

Noi nu am cerut exploatări otrăvitoare e-adevărat. Dar putem să ne opunem.
Noi nu am cerut măcinarea munţilor e-adevărat. Dar putem să ne opunem.
Noi nu am cerut mai mulţi parlamentari, e-adevărat. Dar putem să ne opunem.
Noi nu am cerut un sistem care să-şi poată vota singur remuneraţiile.

Nu am cerut un sistem care să hotărască singur mărirea fiscalităţii.
Nu am cerut un sistem care să reprime exprimarea liberă dar îl avem.
Nu am cerut un sistem care să controleze mass media dar îl avem.
Nu am cerut un sistem care să ne păcălească la numărătoare dar îl avem.
Nu noi, am cerut toate acestea, dar cu toate astea le avem.

Sistemul își măreşte salariile când vrea. Are această putere.
Sistemul hotăreşte legislaţia care o vrea. Are această putere.
Sistemul impune hotărârile sale. Are această putere.
Sistemul are putere şi voinţă proprie. Sistemul se reprezintă pe el însuşi!
Atâta timp cât sistemul poate face toate astea, el nu ne mai reprezintă!

Reprezentantul nu are voinţă proprie. Voinţa reprezentantului, este voinţa reprezentatului! Ceea ce nu e cazul...

Sistemul propune, propagă şi legiferează voinţa partinică. Şi voinţa partinică funcţionează după regulile lor interne. Iar toate acestea se întâmplă pentru că ne-am cedat puterea. Noi ne-am cedat puterea sistemului.

Se striga: Treziţi-vă! Eu spun: Ne-am trezit!
Se striga: Suntem puţini! Eu spun: Suntem destui!
Se striga: Să le dărâmăm sistemul! Eu spun: Să construim altul mai bun!
Se striga: Să plătească! Eu spun: Să iertăm !

Trebuie sa intelegeti ca acest sistem nu este construit de noi?
Trebuie sa înţelegeţi că noi nu am construit nimic încă ??!! Ceea ce încercaţi să schimbaţi nu vă aparţine! NU puteţi schimba nimic, pentru că nu vă aparţine!
A fost construit de alţii după chipul şi asemănarea lor. Sistemul nostru este construit după chipul şi asemănarea altora ca noi. Noi putem să construim altul după chipul şi asemănarea noastră. Atât!

Ei nu sunt mulţi !!! În orice caz nu mai mulţi decât noi...

Comments