Nu te mai teme

Eu nu mă tem de omul adormit (inconștient), pentru că el este doar o păpușă de paie, interpretează un rol. Nu mă tem nici de omul trezit pentru că el nu îmi poate face rău fiind mereu conștient de acțiunile sale. Nu mă tem nici de sistem, pentru că el este doar suma oamenilor adormiți, de care nu mă tem și a oamenilor treziți, de care nu mă tem.

Nu mă tem că aș putea face rău cuiva, pentru că adormit fiind voi juca doar un rol, și nu voi fi conștient de ceea ce fac, iar trezit fiind nu pot să fac rău cuiva.

Am spus eu acum: dormi liniștit, nu te teme nimic?

NU!... Am spus TREZESTET-TE !!!

Pentru că doar trezit vei putea scăpa de teamă. În timp ce dormi, ti-e teamă, pentru că în vis nu poți scăpa de ceea ce ți se întâmplă. Când ești trezit însă, tu știi că orice s-ar întâmpla poți prin alegerile tale să schimbi prezentul.

Prezentul este determinat de acțiunile tale de acum și nu de amintirile tale, sau de gândurile tale, sau de fricile tale sau de iluziile tale.

Comments